Friday, April 02, 2010

Dilema memilih baju

Dalam dilema utk memilih baju kahwin.. ada yg berkenan sangat di hati.. tp harga nya.. bleh la tahan.. ada baju yg I bleh compromise, tp sangat la budget friendly.. lebih murah dari apa yang aku budget kan.. bleh tutup sebelah mata, amik… & mungkin xkan rasa menyesal pun

Tetapi hati berkata nk jugak baju yg satu lagi tu..

Org kata amik la ikut pilihan hati.. biar puas hati.. tp mmg banyak perkara perlu di-consider..

To be continue..

6 comments:

NahWaL said...

kawen sekali je hehehe

hana yoriee said...

pikir dan pikir lagi..hehe

thezaila said...

nahwal --> sebab pk kawin hanya sekali tu yg kena pk banyak kali =)

hana --> ye hana pk dan pk dan pk lagi.. berapa banyak pk da...

intan izani said...

kalau ada yg cantik
kalau pakai pun cantik
under budget pulak tu
ok la tu
tak perlu nak pilih yg lain
kalau yg lain tu ter overr budget

sbb pas kahwin
lagi byk nk gune duit
nk g honeymoon lagi...
;p

NahWaL said...

HA H AHA. mesti santek punyerlah

thezaila said...

intan --> yess.. that is what on my mind cik intan.. lepas kawin byk guna duit... thats why pk x habis2 tu..

nahwal --> harap2 chantek la hendak nya..