Tuesday, March 02, 2010

Apakah yang hanya kita mampu lakukan adalah berpeluk tubuh..

apa yg mampu kita lakukan..
hanya berpeluk tubuh tatkala ada tubuh kecil longlai menjadi mangsa..

off topic sikit.. xmo cerita pasal wedding semedang..
mengenai adik syafiah.. kelu, terkedu..

sanggup seorang lelaki melakukan perkara yg begitu keji dan tidak perikemanusiaan..
oppss silap.. JIKA dier di bawah pengaruh dadah.. segala nya mungkin.. masa kan dulu ada keluar berita, seorang anak sanggup membunuh emak nya,kerana seutas rantai emas sebesar janggut udang cuma..

nk tunding siapa salah, siapa betul.. sudah terlewat.. adik syafiah x mungkin hidup semula..

kata nya ramai saksi kejadian.. kenapa mereka begitu tegar menyaksikan acara bola sepak yg mana bola nya adalah sekujur tubuh kecil..

mungkin suspek tgh menggila.. tp jika org di sekeliling berpuluh.. p sabar kan, lindungi mangsa malang itu.. adalah lebih elok..

adakah sikap tidak mahu menjaga tepi kain org, mmg benar2 dipraktikkan dalam masyarakat sekarang..

serious aku bingung.. tegar sungguh mereka.. lagi tegar si suspek menyepak si mangsa.. setegar-tegar suspek mendendang, mengasari si kecil, tegar lagi si ibu yg tinggalkan anaknya dgn 'teman lelaki' yg juga bukan bapa kandung(setakat info yg diperoleh sehingga hari ini)..

3 comments:

syanaim said...

::kadang2 manusia ni pandai berlakon wak..sedih tul dgr citer mcm ni..haish..::

ElyaElmo said...

org macam ni...sgt Bodohhhh!!itu jeee nak komen...kesiann si mangsa kan

thezaila said...

syanaim -->tu la kan.. tgk mak si mangsa.. x tau nk cakap apa.. muka toya jek...

elyaelmo --> mmg.. itu la jadi ni bila otak letak kt tapak kaki..geram..