Tuesday, January 17, 2017

Blog dah tak 'in' sekarang ni.. Ye ke?

whooooaaaa..
Last post was in 2014. 18th august 2014 to be exact.
Gilaaaa lamaa..
tapi tu la. sebab sekarang ni dh macam2 media sosial platform yg ada, maka blog sudah dipandang sepi. Instagram dah jadi makan menariks..
so, ada ke lagi yg tulis blog selain Redmummy..eh?? ampun mak merah. hahaha

walau bagaimanapun (hamboii penanda wacana), baca blog post yg lama, tetap seronok.
ada sentimentel value gitu.

so ada yg dah jadi sepanjang 2tahun ++. banyak weh..
aku tukar keje (job hopper. lantakla, loyalty doesnt pays the bill kekdahnya).
ada yang naik pelamain.
ada jodoh tak panjang.
ada dah tambah bilangan ahli keluarga.
master aku? master aku juga x habis habis. gggrrr..
nanti2 kalau ada masa, aku tulis.

mungkin aku akan sambung tulis balik, so nanti lagi 2 3 tahun aku boleh baca.
sambil baca, sambil senyum sorang2.

ok, salah satu azam baru, utk tulis balik semula kt blog ni.
sbb nk tulis diary ke.. journal  ke. aku malas, tulisan buruk..
kalau simpan, lagu 2 3 tahun tgk balik, harus xde nafsu nk baca.

so ce komen, saya yg masih lagi tulis kt blog.
sapa lagi yg masih baca blog.
angkat tangan.

1 comment:

thezaila said...
This comment has been removed by the author.