Monday, August 18, 2014

Dah lama dah..

sudah lama tidak menulis di ruangan ini. sampaikan aku terlupa yg aku punya blog.

terngiang2 cakap2 di satu ketika dahulu "blog pergi, tak kembali".. haha sekarang gelaran tu dah boleh aku ambil.

kekakangan masa mmg semakin menggila. bila tgk balik ruangan archive, sedih uols. kiranya, dalam masa setahun dua kebelakangan ini, aku tidak meninggalkan jejak di alam maya. blog mahupun facebook. ok tipu. ada la aku update sesikit kt facebook, tapi sedikit sangat. gambar.... apatah lagi. 

pada waktu sekarang ni, memang aku tak upload lagi gambar di facebook mahupun blog. melainkan kalau ada org tag. sebab apa. sebab saiz badan yg hampir menyerupai gajah.. homaiii.. ok itu nk cerita dalam entry lain.

buat waktu sekarang, aku tgh semester break. maka fokus aku sekarang adalah 105% pada kerja + family. so ok.. masih dalam tempoh bertenang. bulan depan, sekolah bukak, mula lah mode gelabah aku start. nak buat mcm mana, lumrah kehidupan pelajar. *sendiri cari nahas kan*

No comments: