Friday, February 21, 2014

Semester 3 dah bermula

Salam,

Aku cuba sedaya upaya untuk menulis sekerap mungkin. Kalau boleh, 5 tahun akan datang, aku dapat la bukan balik entry2 lama, dan terkenang kembali kisah aku di kala ini.

Macam tajuk kat atas, aku dah masuk sem 3 dah. Result sem lepas pun dah dapat. Alhamdulillah, keputusan sem lepas adalah jauh lebih baik dari semester pertama. Terima Kasih Allah, terima kasih mama & abah, terima kasih suami, terima kasih anak, terima kasih Farihah, terima kasih kawan2. Tanpa mereka semua ni, mana mungkin aku masih lagi berdiri, meneruskan perjalan pengajian ini. *cewah*

Cepat giler masa berlalu. Pejam celik, pejam celik, dalam sedar, x sedar dah setahun aku tempoh pengajian. Harap2 baki lagi setahun  setengah akan berakhir dengan cepat jugak!!! hehehe.

Jujur aku cakap, semester ni dah terasa panas bontot walaupun baru seminggu kelas bermula. I can predict that this year is going to be a roller coster ride. I joined new team with new challenged. Susah giler project ni kot. Besar plak tu. 2 org penting dalam project ni resign serentak, maka tinggallah aku dengan serang TE ni terkontang kanting, picking up the knowledge. Gilerrrr!!!

Semester ni, semua lecturer dah mula sentuh serba sedikit tentang research paper. Mak aih, nk terkencing pun ada hokey... aku pun belom decide nk buat research berkenaan apa. Tapi aku suka la Marketing. HR? ok la.. boleh la.. Kalau korang ada idea mahupun cadangan utk tajuk research, sudi2 la berkongsi ek.

p/s : aku sangat teringin nk makan kek buatan sendiri. tp bila hari sabtu dan ahad tiba, aku lebih sukda duduk rumah, bermalas-malasan. *sigh*

1 comment:

oya said...

if suka marketing buat berkaitan lah..nnt boleh la buka kedai pastry..
mmg pun teringin nk nak masak itu ini tp bila dh smpi masa rasa nk relax..