Tuesday, December 28, 2010

Chillex with Frenzy

ni acara minggu mana ntah.. tu la.. bertunda2, lansung terlupa..
ada minggu bila ntah.. tetiba Lin gtalk msg.. uikks lepas kawin senyap je... adeh... serious x Lin, nk call hang.. tp sehari dua before Lin msg.. mmg ada tergerak nk call mak cik nih.. tp bertangguh sikit.. sbb nya.. asal aku teringat kt hang je, Lin, time aku kt office.. malas la nk call hang kt office.. kang hang ckp punya skema sehingga aku bertanya sendiri, "adakah aku bercakap ngn Lin".. muhahaha

Insya allah, biasa nya dalam sebulan, ada la sorang dua kawan dari uni akan aku call utk tanya khabar.. gamak nya sibuk pasal kawin hari tu, tak dan nk call.. tu yg hang rindu kt aku kan Lin.. huhuhuh

maka bertemulah kami dalam gathering yg semua nya last minute dirancang.. sbb subject utama teringin nk makan meatball ikea..maka, menujulah kami ke ikea pada hujung minggu..

ain n amirul n kasih a.k.a cece turut serta.. ain nama anak punya sedap panggil cece..? belasah kang.. huuhu ampun ...

amir n mommy.. senyap je amir hari tu.. tertib kamoo ye..


one happy family (sila pronounce macam kita main card game - Happy Family.. ada sapa2 yg x pernah main game nih???)


sebenarnya nk snap gambar si Lin n Ain.. mak cik kecik ni bleh plak enterframe.. sabib hang budak, apa2 yg kamu buat semua nya comel je di mata aunty zaila.. *hugss*


oooh.. drama chenta hujung minggu..hehhe.. jangan marah aku lin.. ko marah zamil.. dier yg snap gambar nih..



naqib pun join skali.. tp kesian x sihat plak mat nih.. siap bertampal cool fever lagi... ada satu scene, yg mana lin p bratur nk beli makanan.. tau tau je la ikea pada hujung minggu.. mau dekat setengah jam beratur nk beli food.. naqib dah risau x nampak auty lin, nangis kt situ.. huhuh.. dah org igt budak ni hilang mak pak dier..nasib la ada aunty baha..


ngekek2 si cece ni gelak sbb diagah oleh Lin.. lin, kalau mengagah budak.. mmg terbaik dari ladang.. jangan kata budak.. aku pun bleh gelak2 gak..


nasib si kecik hari ni mood ok.. nk kt aku (read : orang).. masa buka puasa lepas, org lain pegang sekejap je dah cebik cebik.. tp masa ni, bila org amik camera, nk snap gambar, dier buat muka tak best, as if, "boring la aunty zaila ni dukung.. let me gooo!!!" hahahh...

bila keluar ngn budak kecik x bleh lama2.. nnt derang dah start cranky, susah.. ok la tu.. janji dapat jumpa2 mcm ni, dah ok dah.. lagi pun tempat sesak2, byk org ni mana sesuai utk babies.. so its time to call it a day.. amik gambar mummies and babies.. punya la aku berat cik von, amik dari tempat duduk je, malas nk bangun.. simtom obesiti kah?

siapa kata dah kawin dah beranak x bleh nk ber hang out together2. dah xde masa utk kawan.. dah xde masa utk rakan seperjuangan.. dgn rakan sesama g kuliyah, rakan merempit p beli lunch kt tok jembal.? ada noks.. cuma kamu kena pilih sama ada nak atau tidak.. kamu pilih yg mana???

No comments: