Tuesday, January 26, 2010

Tolong Jangan Ganggu Saya

Uiisshh makin dah nk dekat hari, makin tension.. bukan tension dengan persiapan semua.. sebab itu bukan perkara2 yg perlu di tension kan... i'm enjoying the journey to the very bit.

tp mengkomen yg x diundang.. komen anda saya x perlu.. pandangan sinis..

oh tidak itu sahaja.. malah org yg berdengki ni lagi dasyat.. mengumpat bagai..
aduh.. perlu ke mak cik..

aku berani cakap la.. among anak jiran di hood aku.. aku n adik aku la paling xde masalah skali..
tiap kali aku lalu bila korang bergebang kt tempat lalu lalang.. aku bagi salam, mintak izin lalu..
ada masa terluang, aku ringan2 mulut tanya khabar, masak apa.. itu.. ye la.. apa sangat topik yg ko nk sembang ngan mak cik2 sume..
aku xde la mengendeng atas motor ngn jantan memana kan...
so far, baju aku xde la terdedah sana sini..
alhamdulillah, aku ada kerja.. x harap duit mak pak..
semua harta aku pun duit hasil titik peluh sendiri..

so yg kamu suka nk cari pasal ngn aku kenapa..

perlu ke nk buat2 bising bila tiap kali mak aku balik keje, dibeli sahaja makan malam..
hoi..mak aku keje la.. pergi pagi balik petang.. penat la nk masak.. bukan macam korang. duduk rmh 24 jam.. so x perlu nk highligh kt geng menebeng korang.

korang ni mmg kan...
kt mak cik yg kurang senang, korang cakap belakang.. itu ini.. makan banyak masa kenduri, bawak balik kuih utk cucu lah.. biar la weh.. kuih tu kan selalu berlebih pun..
kt org yg alhamdulillah Allah bagi rezeki, n x meminta2 ni pun korang x senang hati gak..
itu ke yg bleh membuat kan korang senang hati ek..

mak cik please la ek..
jgn sampai saya meleser hilang hormat kt mak cik..

No comments: