Wednesday, December 09, 2009

Majlis Bertunang....

Rasa tak terlambat rasa nya utk mengucap tahniah pada the one and only adik aku.. (oh ya.. saya ada seorang lagi adik.. tp Yang Maha Esa lebih menyayangi nya..)Selamat bertunang. Masa Raya Haji hari tu, beliau (perlu kah guna beliau.. terhormat sangat kah..hehehe) telah selamat mengikat tali pertunangan dgn buah hati nya, linda.. udah melangkah bendul rupanya.. xpe bro, kakak lu sikit pun x kesah.. aku bukan lah seorang kakak yg kekwat takut adik potong jalan..
Boleh x, mama, purposely pergi beli tepak sirih ni, instead of, sewa jek..
dah la anak teruna sorang.. gunanya sekali cuma

Engko org sudah sedia, sudah punya uwang yang cukup.. carry on.. u get my full support bro.. no worries.. Nan ado aku nk tahan2 adik aku semata2 dier perlu beri tunduk, laluan hormat pada kakak nya, agar kakak nya bertunang or bernikah dulu.. Linda sila terima kasih pada bakal kakak ipar yg cold cool habis.. hehehhe



Amik la gambar satu familia.. tp kualiti gambar teruks sebab
berlatarbelakangkan cahaya natural
*sangat benci pada kamera kerana membuat hal
lantas produce gambar yg sungguh mencarut*

Al kisah nya, agenda dak taufiq ni pun dah bertunda2 dah dek kerana tuntutan kerja yg sangat ad hoc.. suka suki je buat arahan last minute, lantas menyebabkan, kesukaran adikku utk membuat perancangan… cakap banyak x guna, layan kan aja gambar nya.


Rombongan Cik Kiah membawa pinangan..
sebahagian dari yg sudi hadir..



Aku bosan, snap snap, termasuk la muka budak Ilham nih..
baru separuh dari perbincangan dijalankan, budak ni dah x boleh diam dah
sekejap terbaring, sekejap melintang.. budak la katakan..


tgh berbincang.. itu mama.. alamak, x nampak abah dalam pic nih..



hantaran dari pihak lelaki.. since Taufiq giler x kisah nk ber-theme colour..
mama menggunakan kuasa veto utk memilih HIJAU...
mama mmg giler HIJAU...

Hantaran dari pihak perempuan..



aku sungguh malas utk meng-upload gambar hantaran satu per satu.. :P

Happily enggage... senyum dari telinga ke telinga tu...
*larikkkk*
p/s: agak nya kan, pergi memana2 ada je mak cik mak cik yg suka mengomen itu ini.. sedangkan keluarga both sides rilex jek.. suka tau jadi juri x berbayar.. damn u.. awak ada anak jugak ye… if awak punya majlis x semenggah or setaraf ngn ke-action-an anda.. saya akan.. oh tidak, saya tidak akan kutuk, kata belakang, sebab perbuatan itu sungguh xde kelas.. I’ve got class and u don’t, remember… tiba saat itu, aku akan hanya senyum sinis.. bukan kah itu lebih baik.. ye ke..? yg pasti, tiada kata2 diperlukan utk memulang paku buah keras..

1 comment:

oya said...

tahniah kt adik ko ye...