Tuesday, August 18, 2009

Lin is Seriously ILL

ye ye je tajuk entry.. tp betul ye, lemah longlai je masa cakap kt fon td..ok.. latest info on Lin's condition. Tadi sempat la call Lin, saje nk bertanyakan khabar. Dengar suaranya pun udah ketahuan, mak cik ni sungguh tidak sihat. Semalam dah amik darah utk dibuat ujian, tp keputusan nya belum kedapatan lagi.. Sempat lagi aku bertanyakan soklan mengundang tumit kt lin

me : Lin takut x, nk tunggu result?
Lin : Huisyyhh.. takut la seposeng...

harus la takut kan.. hari masuk seminggu lebih dok melepek tak sihat.. Sesiapa yg nk pergi melawat Lin, dier ada kt Hospital Sungai Buluh.. Lin, bawa banyak berehat, bersabar.. Allah nk uji hang tu..
Kengkawan, meh sesama kita doakan kesihatan Lin.

4 comments:

dYRa said...

owh aku merasa sgt sedeh.
xbiase linz yg longlai2...

hulk2~

thezaila said...

mmg.. mana pernah lin menglonglai..
LIN... cepat la sembuh...

mahira oya said...

semoga lin cepat sembuh..amin..

LinZ said...

time kasih sume....aku dah sihat dan x longlai lagi...huhuu~...
memang korag la kawan susah senang aku....huhuhuhu~