Wednesday, March 11, 2009

baha... aku kan.. sebenarnya,kan... lupa kan.. nk buat kan.. kuih ko.. =(

isnin lepas - cuti..

cuaca pun sangat la memanggil-manggil utk bermalas-malasan.. bz jugak hari tu.. makan.. main psp, tgk tv.. sambung main psp balik.. macam ada benda yg kena buat.. tp tak tahu apakah ia.. sambung main psp balik la.. petang tu.. masih lagi rasa macam ada benda kena buat.. tp apa ya.. mama ajak pergi A&W.. mari!!!!

apa benda yang aJustify Fullku terlupa nk buat ek.. ahhh.. abaikan.. dok fikir dari tadi.. masih juga tak dapat nk figure out...

esok nya pergi office.. tgk calender.. ada tulis "Baha's Almond" pada 10 mac.. oh sh*T.. patut la rasa mcm ada yg lupa.. sepatutnya aku kena buat almond london pada hari senin lepas.. mcm mana bleh lupa.. hahah.. gelak pada diri sendiri..

cik baha.. kalau ko baca entry ni pada hari ini.. jgn risau.. janji akan ku kota kan..
skang mau balik n terus buat kuih... ptg karang, kalau x kepenatan, aku turun klcc.. kalau x.. esok ek aku bagi ko.. sorry dong..

hahahah.. gelak pada diri sendir.. hahahaha.. aku menangis dalam tawa.. dah mula dah merepek nih.. hehehe.. ini gelak yg betul... =)

No comments: