Tuesday, February 17, 2009

Geng : Upin dan Ipin


Sabtu minggu lepas, pergi la tgk cerita Geng: Upin n Ipin. Sungguh best. Nasib beli tic siap2 via Maybank2u. Sebab opening nya hari Khamis, maka, cite ni ditayangkan di hall besar. Bila dah habis cite.. lampu hall bukak, fuhhhyooo.. full house tu babe..

Masa memula dulu, masa belum tgk cite upin ipin, terus buat judgement mcm x best. TP ada satu ketika menoonton ngn kazen2 yg cinonet tu.. terus jatuh chenta. I even have upin n ipin in my PSP. =)

Over all utk cerita Geng : Upin n Ipin ni, sangat best. In fact, kru produksi nya mensasarkan kutipan sebanyak RM10 juta. Giler yakin.. xpe.. I tandanya mereka sangat yakin dgn produk yg mereka hasilkan. Dan rasanya bukan satu perkara yg mustahil utk dicapai. Mungkin saya akan ke panggung dalam usaha membantu mereka utk mencapai RM10 juta. Bukan kerana saya suka suki je nk pergi tgk, tp story line sangat menarik and sound effect nya sangat tip top. Kra bergegar la panggung tu.. Serious, tak tipu. X caya, ce pergi tgk cite ni. Saya sunggh x menyesal, kiranya kalau saya memilih utk memonton cerita lain2, misalnya Curios Case apa ntah tajuk nya, mungkin saya akan menyesal.

Utk cerita ini, saya bagi 5 bintang. Marilah kita sama2 menyumbang kepada insdustri perfileman tanah air. Cerita ni bagus ok. Itu sebab saya cadangkan anda semua tgk. Kalau saya cadangkan salah satu dari filem Prof Razak Mohiden (betul ke eja mcm ni) atau filem David Teo, harus la anda semua baling saya dgn kasutkan. Tp utk cerita seperti ini, mmg sangat berbaloi menontong di panggung.Betul betul betul...

No comments: