Thursday, January 08, 2009

Oooohh noo.. Not today.. with this baju

this morning..my fren told us that we are going to have lunch together.. aduisss.. asl aku pakai baju ni je, makan kt luar, asal aku pakai baju ni je mseti lunch kt luar.. *sigh* of all days, awat la nk g lunch kt luar hari ni.. time aku pakai baju nih..

told hugo bout that.. he said "kan baju dok shopping still ada kt dalam kete.. u tukar la.." oh ya, i went shopping last weekend.. tops n jeans.. yeehaaa... the both of us got a pair of jeans and 3 shirt each.. and it burns our pocket.. ka-chingg...hahaha.. padan la muka.. tp ni entah bila skali baru beli baju bajan...

disebabkan takut kena marah/soal siasat ngn abah, i chose to leave the shopping bags in the car. hahaha.. padan muka.. my dad prefer i save those money for emergencies.. just in case.. huhuh.. ala bah, sikit je, lagi pun bukan selalu... haha.. tu la, kan sebelum2 ni pun, i always mentioned that i rather save my money instead shopping mopping kan.. now u guys know where the 'jimat-cermat' gene of mine comes from..

so akhir nya, hari ni, x tukar baju.. x kose nk tukar baju semata2 nk g lunch..

p/s : setiap hari saya makan di kantin kilang ni.. kalau ada welcome lunch or farewell lunch or birthday lunch baru makan kt luar. maleh nk drive keluar.. oh ya, once in the blue moon pun kuar g makan luar gak... ada sape2 nk teman kan saya makan di kantin kilang ni x???

No comments: