Friday, October 24, 2008

baju sama???? alamak !!

pernah x terjadi.. pergi satu majlis... tetiba, alamak.. baju sama.. alamak... aku x tau la apa yg nk dimalukan, after all i'm wearing something to cover my body.. but seriously, kalau g memana, and bleh plak tersama baju mmg aku malu habis...

masa kt keje klcc dulu.. slalu terserempak ngn org memakai baju yg alu pun ada corak tu gak.. sabib la nk x pakai pada hari yg sama.. kalau x.... mmg harus aku balik rmh..

kalau artis, lagi la haru kalau attend satu function, bleh terkena baju sama.. artis ni.. kalau baju sama 'diulang tayang' waima sekali pun org dah berkata.. apatah lagi bila baju nya sama..baru baru ni.. huhu.. nk kepochi sikit.. dalam satu majli tu.. bleh plak Datuk Hajah Sitik Nurhaliza terpakai baju sama ngn mak cik ni.. dushumm... alamak!! g mana ni sih..?
ce tgk mak cik yg tgh duduk tu.. ct sure macam "alamak.. mcm mana bleh sama nih".. yg mak cik tu plak.. mesti mcm "huhu.. bangga nya aku.. st pun pakai baju sama corak ngn aku.." (sambil terkembang kuncup hidung nya..)

2 comments:

Munirah Abd said...

org yg dato siti berckp tu pun corak hampir sama kan..
cuma warna lain..

ke mmg motip kain tu mlm tu????

thezaila said...

itu la.. i tot so..memula igt kan brgituan.. then bila baca caption kt forum ni.. took a closer look.. mak cik yg belakang nya.. sebiji sebijon.. =).