Wednesday, September 10, 2008

Damnn Bizi..

Aduss... 2 3 hari ni tersangat la sibuk seperti mana yg terdapat pasa status ym dan msn.. So far ramadhan kali ini berjalan dgn lancar.. Alhamdulillah.. sesungguh nya Ramandhan kali ini Allah Maha Besar telah memberi rezeki yg melimpah ruah (i've got 2 good news.. akan ku kabar kan di lain ketika.. :D)


Last week i've got iv for PTM.. rite after the iv went to my primary school.. saje je.. dah lama x jumpa cikgu n cikgi.. al kisah nya sekolah rendah ku itu berkongsin ngn sekolah lain.. primary school ku ialah SRM Sultan Alam Shah (2). sekolah yg lain tu, SRK Sultan Alam Shah (1). dan sekolah2 in i bergilir sesi persekolahanya.. setahun pagi setahun petang..dalam dok mengira2 tahun ni primary school aku tu beroperasi belah petang ke.. or belah pagi.. kira punya kira.. ooh pagi la tahun ni.. skali dah sampai sekolah.. tgk pengawas tu pakai baju biru.. aik.. x kn dah tukar warna kan.. kira skali lagi.. ooo tahun ni sekolah petang rupannya..haih la..

then terus g sekolah menengah.. SMK Sultan Abdul Samad.. korang tgk.. aku main sekolah anak raja je.. ahaks.. huhuhu.. jumpa la cikgu semua bagai.. so semua yg pernah mengajar aku tu.. bleh recall la muka.. tp x leh nk igt nama.. x kisah la.. sekolah aku tu mmg besar ya amats.. satu tingkatan ada dalam huruf A sampai P kot.. aa.. mmg harus la mereka x ingtkn.. nnt akan ku blog kan sebaik sahaja aku transfer kan gegambar ku itew..

pastu g intec.. hantar kuih kak yani.. jumpa la kaum kerabat kt intec tu.. nasib baik mereka kenal lagi.. almaklum la.. baru 4 bulan je pindah.. harus la igt kan.. wah cik anne.. slim melim u.. cik dee.. seri wajah bakal pengantin makin naik nampak.. huhuhu..

maka satu hari suntuk xde kt office.. hari insin n selasa mmg x dan nk tgk email.. kena dun bat ches for auction .. then kena analyze winner list bagai.. skali ko .. tgk email.. mak aih.. fening kepala ana..itu pun nasib baik la hari isnin tu dah baca and attend separuh.. kalau x.. mati aku...

ada nampak itu bilangan emails saya yg belum dibuka lagi.. kalau x nampak.. itu ada lah 53 .. 53 hokey.../mati

No comments: