Thursday, May 22, 2008

Choices




Bila dah banyak sangat benda yg boleh dibuat pilihan.. mula la x tau nk pilih yg mana satu..
Sama la mcm keadaan aku skang ni.. ni dah mengidam campur kemaruk nk beli iPod.. I have to say that I kinda stiggy to spend so much on myself with those expensive gadgets. Yo la aku ni bukan la anak orang kaya kan.. so everything I need to save up for myself.. so mcm x tergamak je nk spend utk iPod bagai.. Phone aku tu pn.. kalau xde org nk beli kan yg baru.. mmg aku taram je pakai yg lama.. as long as aku bleh buat call n bleh taip mesej udah le…
Xde nya haku nk keluor duit.. mmg aku kedukut bab2 cenggini.. ngaku pun.

Tu la.. kekadang pk.. patut ke aku beli.. memula dulu igt nk beli sony mp3 player yg kaler pink tu.. leleh siot.. actually I’m not so into listen to music in train or wat-so-ever.. but I’m more to watch clips or drama while on the go. Tp capacity sony nyer mp3 ni 8GB je. Passtu rege nya plak RM 599.. oo ok.. still within my budget.. and then I ter-discover iPod Classic 80 GB for RM900++… omg!.. really value for money.. tp yg I x berkenan.. it only comes in black or silver.. omg!.. Lyf shouldn’t be that boring.. that’s why we have colours.. duhh..and I was thinking, If I were to buy the iPod classic, I might need to zhang it a lil bit..letak l crystal ke.. apa ke.. almaklum la.. kan mak ni diva.. ahaks..

So aku masihlagi berkira2 .. should I just buy the sony mp3, which much more cheaper but with ONLY 8GB plus its in PINK (mmg x daya aku menahan perasaan ini bila warna pink mula dijadikan pertaruhan).. or maybe I should buy iPod Classic coz the capacity is 80GB and u just need to add like 400 dari hari sony.. 10 kali ganda tu beza kapasiti nya.. haiyo.. I nk mp3 yg kaler pink dgn kapasiti 80GB dgn harga kurang dari 900… hahaha.. sampai tahun depan confirm x dapat(melain kan kalau rembat yg 2nd hand punya la.. apa?? 2nd?? No comment).. ke .. patut aku amik 2-2.. beli iPod.. then.. suruh Ngah tolong beli kan sony tu kat Jepun.. kt sana murah sikit.. sukatik je menjadi kan Ngah org lain mcm Ngah sendiri..

P/s: ngah kalau nnt balik mesia.. misal kata nk belli hadiah for me kan.. x yah susah2 pecah kepala nk pk beli apa utk i.. beli je sony mp3 tu.. confirm u are going to be my favourite Ngah.. Ok muffin dun get jelous cos u’ll always be my muffin =)

No comments: