Wednesday, May 14, 2008

I’ve always like this song and I’ve always like agnes monica. I first heard of this song when I accidentally ‘tertengok’ MTV Jus.. the video clips is not bad actually, especially those part of that clip portrayed Agnes as and angel. She does have this angelic-look kinda thingy.

Tp yg x tahan nya ada satu part ni. Kira nya, dialog yg paling sesuai diungkap kan sebagai suara latar bagi scene itu ialah,

Ku mencucuk jari ku
Dan kau mentusuk jari mu,
Kita satu kan titisan darah ini.
Sebagai tanda kau dan aku menjadi
Sebahagian dari diri masing-masing..


Euuww… I can’t believe I’m writing this lines. Huhu.. can get very the jiwang sometimes. Huhu.. and there is one scene that I really like. I like those line

Agnes : kau ngak boleh mati. Pleaasee.. buat aku..
Zummy Zola : tapi kamu harus tetap hidup… buat aku..
Agnes : aku mintak maaf.. semua ini salah aku.. aku ngak balik hidup tanpa kamu..





No comments: